torek, 14. januar 2014

14. dan: Zunaj

Zjutraj sem se še v temi odpravila v službo... hitela na avtobus, tako kot ponavadi... niti pomislila nisem, da bi pogledovala za motivi.

V službi ni bilo časa, da bi razmišljala o "zunaj"... redni pouk, podaljšano bivanje... in končno nekaj "pavze" v kateri je bilo potrebno postoriti še en kup stvari. Potem pa končno trenutek, ko sem samo sedela... pa ne za dolgo, ker me je prešinilo... ZUNAJ! V hipu sem bila na nogah, pograbila telefon, šla do drugega večjega okna, škljocnila in se vrnila v razred... čakale so me še govorilne ure.

In v temi domov... Kaj točno se je danes dogajalo zunaj šolskih zidov, ne vem. Še tega ne vem, kdaj je začelo deževati... prav tako ne, kdaj je prenehalo.

Moj današnji "zunaj" je bil v veliki meri le pogled skozi šolsko okno.



4 komentarji:

  1. huda fotka! ja včasih res hitimo in ni časa za razmišljanje, ampak takrat ratajo najlepše stvari in tale tvoja slikaje dokaz tega. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, hvala. :)
    Moram priznati, da je v črno beli verziji veliko lepša... v barvah ni bila tako "močna". Sem pa jaz tudi precej zadovoljna... sem mislila, da bo slabša glede na to, da je slikana s telefonom. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh nisem prepoznala lokacije :S

    OdgovoriIzbriši