torek, 7. januar 2014

7. dan: Odsev

Toliko odsevov kot je bilo pa danes... jih je najbrž vsak dan, samo jaz jih ne opazim. Sem resnično vesela, da sem sprejela ta fotografski izziv, ker mi je resnično odprl oči. :)

Že zjutraj na avtobusu, ko sem v odsevih opazovala zaspane obraze... in potem, ko sem stopila z avtobusa in zakorakala proti šoli... razveselile so me čudovite barve na nebu in za hip sem pozabila na nalogo, o kateri sem razmišljala celo pot... popolnoma so me očarali oranžni in vijolični odtenki. In potem zagledam odsev v avtomobilski šipi... nasmeh se mi je razlezel do ušes... moj izziv! :)

Ampak ne, ne bom objavila slike neba... se mi zdi, da je spodnja fotografija kljub vsemu bolj zgovorna. Res je, da je zelo slaba, ker je slikana s telefonom, vendar tisti odsev je odsev okna... ;)


Očitno si bom kljub vsemu morala omisliti kakšen boljši fotoaparat, ki ga bom lahko stalno nosila s seboj.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dodajam... (8. 1. 2014)

Nisem si mogla pomagati... danes sem vzela s seboj fotoaparat in poskusila ponoviti včerajšnji posnetek, ker mi je bila sama ideja "okno v svet" res dobra in me je kvaliteta posnetka motila. :)
Sedaj sem pomirjena.
 


9 komentarjev:

  1. oooo čudovita je! ves svet je v tvojem objektivu. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo tudi jaz sem bila danes navdušena nad barvami neba.. .vedno me očara!

    OdgovoriIzbriši
  3. kajne ... danasnja zarja je bila res carobna ... :) vse lepo

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je bilo prav čarobno... sem bila potem kar vesela, da sem morala biti tako zgodaj v službi. :)

    Mojca, hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo.. lep je ta tvoj svet. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O Ema... hvala! Sem že občudovala tvoje fotografije, pa nisem vedela, da se ti skrivaš za njimi. Navdušila si me. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jst mam tut tak globus doma ... pomoje že kar vseh 30 let ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbrž se res lahko pohvali s tako zavidljivo starostjo... nekaj meja priča o tem. ;)

      Izbriši