ponedeljek, 14. april 2014

104. dan: Ogledalo

Tudi sama sem najprej pomislila na oči in na to, da so le te ogledalo duše, vendar pa... sem videla, da nisem edina, pa sem si rekla, da če najdem kaj drugega... in sem! :)

Danes sem začela malo bolj resno z "oblikovanjem" telesa in kondicijo. Že nekaj časa ugotavljam, da bi bilo dobro imeti kakšen centimeter manj obsega in pa malo več kondicije, da ne bi bila takoj zadihana, ko naredim kakšen poskok več. No, sem najprej razmišljala, da bi s pomočjo ogledala posnela sliko "prej", pa nisem tako pogumna, da bi jo dajala na svetovni splet. ;)
Se mi je pa na poti s treninga, kjer nas je N precej namatrala (no, vsaj mene), ponudil motiv. Se mi zdi, precej simboličen... trenutno so nad mano težki črni oblaki, ampak v ogledalu se pa že vidi svetloba. ;)
Samo vztrajati moram, pa jo bom dosegla.


Ni komentarjev:

Objavite komentar