petek, 25. april 2014

115. dan: Hitrost

Zjutraj, ko sem hitela v službo, sem na poti "srečala" polža. Takoj sem pomislila, da bi ga bilo fino slikati za današnji izziv, ampak nisem imela časa, preveč se mi je mudilo... preveč sem hitela na avtobus.
In potem sem večino dneva premišljevala o hitrosti življenja. Vedno nekam hitimo, velikokrat si niti ne vzamemo časa, da bi v miru pojedli. Če ne drugega, smo z mislimi že pri naslednji dejavnosti, opravku, ki nas čaka.

Na cesti je preprosto, saj nas znaki opozarjajo na omejeno hitrost in točno vemo, kdaj moramo pohoditi zavoro, upočasniti vožnjo. Kaj pa v življenju na splošno? Kaj je tisto, zaradi česar se končno le ustavimo, razmislimo kam hitimo? Kdo je tisti nekdo, ki nas opozarja na "prehitro vožnjo"?


Ni komentarjev:

Objavite komentar