petek, 9. januar 2015

9. januar (9/365)

Danes sem pa tale petek komaj dočakala... ampak je žal postregel s samo sivino. No, pa sem se potem ob pomanjkanju barv odločila, da bodo nekatere fotografije kar črnobele. No, dve sem pustila malo za popestritev. ;)

Komaj čakam na kakšen jasen dan, da se bo videlo tisto, kar bo lepšalo te fotografije. :)






Današnja vrstica iz Svetega pisma pa...

"V ljubezni ni strahu, temveč popolna ljubezen prežene strah." (1 Jn 4, 18)


3 komentarji:

  1. Ta druga je res nekaj posebnega in sivina ji prav zelo lepo pristoji, lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, hvala. Tudi meni je druga z drevoredom in cerkvico najbolj všeč. Če bi izbirala eno, bi bila ta sigurno izbrana. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara, lepo! Ej, če se redno potikaš okrog Žal se pa ob priliki lahko zmenimo za kak sprehod, ko bova z Antonom v stanju šetat in bo lepše vreme :P
    Si si zadala pa kar zahteven projekt... Srčno upam, da ti tudi tokrat uspe in verjamem vate.
    Lepo bodi, e)

    OdgovoriIzbriši