sreda, 9. april 2014

99. dan: Podarjen

Khm... danes sem bila kljub pomanjkanju spanja nadvse dobre volje, vesela in srečna, ker nam je bil podarjen tako lep dan. Pričakovala sem dež, potem pa sonce. Čudovito! Fotografija današnjega dne je bila tudi temu primerna... dokler si nisem premislila in... posnela drugo fotografijo.

Šla sem mimo trafike in si nisem mogla kaj... kupila sem slikce svetovnega prvenstva v nogometu in... ob odpiranju paketka mi je bil podarjen res poseben trenutek... tista otroška nestrpnost, veselje, pričakovanje, navdušenje... in to samo zaradi petih sličic. Ok priznam, desetih. ;)


 Moram priznati, da otrokom kar malo zavidam njihovo navdušenje... se mi zdi, da se mi odrasli ne znamo tako iskreno veseliti. Ali si pa samo ne upamo pokazati. Škoda...

Ni komentarjev:

Objavite komentar