sreda, 31. december 2014

365. dan: Bum

Pa sem/smo pri koncu. Projekt 365 dni v fotografiji se zaključuje... ampak baje se z novim letom nadaljuje... ponovno bo tu 365 dni in vsak dan ena fotografija... jaz pa iskreno povedano še vedno ne vem, ali naj se pridružim ali ne.

Fotografirala bom... vsak dan, samo ne vem, če ne bi šla raje svojo pot... si po svoje zastavila izziv.

Sem pa iskreno vesela tega preteklega projekta, ki ga danes zaključujem. Nisem verjela, da ga bom pripeljala do konca, ampak sem ga. Predvsem zaradi prijateljev, ki so me ravno v pravih trenutkih spodbudili, me malo brcnili, pohvalili... Hvala vam!
Včasih je bilo težko... nekatere fotografije so res 'kar nekaj', ampak načeloma sem precej zadovoljna. Nastalo je kar nekaj meni zelo ljubih fotografij in noro jih je pogledati ter se spomniti na vsak dan v letu 2014.
S fotoaparata sem definitivno obrisala prah, postala sem bolj pozorna na stvari, barve, detajle... uživala sem. In to bi rada delala še naprej.


Bilo je leto, polno pisanih tenutkov, ki so ujeti v fotografijah...



2 komentarja:

  1. Bodi dobro Sara! In uživaj v novem letu, kjer koli boš in česar koli se boš lotila. Ustvarjalno bo, v to ne dvomim ;)
    Res sem vesela zate, da ti je uspelo prekrmarit do konca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ema, hvala ti! Sploh ne veš, kako vesela sem šele jaz. Predvsem, ker sem si dokazala, da zmorem, če se le res zavzamem in si resnično želim.
      Tudi jaz vama (oziroma vam) želim čudovito leto. Verjamem, da bo veliko novega in ogromno preizkušenj, ampak tudi vem, da bo tudi veliko ljubezni, crkljanja, iskric... Bodite dobro! :)

      Izbriši