petek, 2. januar 2015

2. januar (2/365)

Današnja prigoda...

...odpravljam se v Tivoli...
...preverim baterijo na fotoaparatu...
...kaže, da je polna...
...pridem do Tivolija...
...vzamem fotoaparat...
...naredim prvo fotografijo...
...baterija prazna.

RESNO?!

No, potem sem pa prižigala, posnela fotografijo in fotoaparat se je ugasnil. Pa čez nekaj časa jovo na novo... po parih fotografijah se pa seveda fotoaparat sploh ni več aktiviral in v roke sem vzela telefon. Seveda, fotografije so presežek... ne! :/
Sem se pa zato sedaj malo igrala z njimi...

Aja in danes ni ena sama, jih je več... za vsak dan v tednu ena. ;)
Zakaj? Ker se nisem mogla odločiti za eno samo. So mi pa ene ljubše kot druge, to pa. :)


 Tale svetilka mi je precej zelo všeč...

 Že sanjam o spomladanski zeleni in toplih jesenskih barvah...

 ...čeprav tudi ta sivina ni slaba.

Ljubka ptičja hišica...

Seveda nisem mogla mimo Jakopičevega sprehajališča. Sem si ogledala tudi razstavo čudovitih fotografij.

Današnje največje presenečenje je bilo pa vsekakor...

In za konec še fotografija, ki gre v korak z današnjo vrstico Svetega pisma, ki me je najbolj nagovorila.

Dodala bi samo še... Veselite se, kot se znajo le otroci! :)


2 komentarja:

  1. Čudovite so, mene je najbolj impresionirala ta druga ... res je lepa! lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, tudi meni je druga zelo všeč, ampak svetilka mi je še vedno ljubša. ;)

      Izbriši