sreda, 18. februar 2015

18. februar (49/365)

Priznam... malo me je zmanjkalo...

Prvi mesec je šlo odlično, prvi teden v februarju sem se morala kar malo brcniti, da sem zvozila, prejšnji teden se mi je pa potem ustavilo.

Ampak me preganja... želim si... po drugi strani mi je pa težko.
Se vrtim stalno okoli istih stvari... ob prebiranju svetega pisma me stalno vleče v ene in iste motive. Pa saj je razumljivo in čisto sprejemam to, samo fotografirati je pa težko...

Sicer ne vem, če je pametno spreminjati prvotni načrt, ampak... moram ga, če želim nadaljevati.
Pa sem se odločila, da je današnja pepelnična sreda in z njo začetek posta idealna priložnost. Sem si zadala, da se bom bolj osredotočala na pozitivne stvari, da bom v vsakem dnevu našla nekaj, kar me je resnično razveselilo oziroma kar me osrečuje in to poskušala ujeti v fotografijo.
Se mi zdi, da me stvari prehitro vržejo s tira, da glede na situacijo prehitro zapadem v neko črnogledost, pritoževanje, nerganje... Ja, to bo moja postna akcija... biti bolj pozitivno naravnana, videti lepe stvari, plemenita dejanja, verjeti v dobroto ...

Še vedno bom brala sveto pismo, samo fotografije se ne bodo nujno navezovale na izbrani odlomek. Sem in tja najbrž še, ne bom pa tega jemala kot nujno.

Današnji odlomek iz Svetega pisma, ki me je tudi spodbudil k malo drugačnemu nadaljevanju projekta, pa je...

"Vrni mi veselje svojega odrešenja, z voljnim duhom me podpiraj." (Ps 51, 14)


Danes me je izredno razveselila vest, da sem bila izžrebana na nekem izzivu, na katerem sem sodelovala z zgornjo voščilnico. Prvič... na tujem izzivu. :)


4 komentarji:

  1. uau čestitke, da si prejela nagrado na izzivu, saj si jo tvoja krasna voščilnica res zasluži. ja z našo voljo je pa itak tako enkrat je, enkrat je ni ,... ampak jaz verjamem, da nas boš sigurno razveseljevala z lepimi fotkami še naprej ;) LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, hvala. Se bom pa vsekakor potrudila. Se mi zdi, da mi bo ta manjša sprememba "pravil" dobro dela. :)
      Tebi pa... občudujem te! Pridna si in čudovite fotografije imaš. Si moram večkrat vzeti čas, da jih malo pokomentiram. Te pa vsekakor spremljam. :)

      Izbriši
  2. Čestitke za nagrado na izzivu, Sara! :)
    In čestitka mi je noro všeč.

    Kar se pa projekta tiče pa je važno, da nadaljuješ in da ob vsem kar počneš, rasteš. Tudi, če prirediš pravila. Saj tudi v življenju samem kdaj sprejmemo kakšno drugačno pot - pa ni s tem čisto nič narobe.
    Važno je, da greš naprej!

    Žegna, v obilju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neža, najlepša hvala za te tvoje besede. Si me z njimi prav dvignila in dala še dodatno motivacijo. Hvala. :)

      Vse dobro tudi tebi!

      Izbriši