nedelja, 3. januar 2016

3. januar 2016 (3/366)

Avtoportret...
"This is so me..."

Sem res?
Sem...
...sredi ustvarjanja...
...z novo barvo...
...hvala, sestrica. :)



Dejansko sem ponovno začela projekt... letos, ko je ravno prestopno leto, bo še ena fotografija več, kot leta 2014... seveda, če pridem do konca. Sem optimistična, čeprav moram priznati, da bom najbrž potrebovala vzpodbudo... sem in tja... vesela je bom.

Ker vem, da je zahteven projekt, se nisem preveč omejila... vsak dan ena fotografija... 
...nekaj, kar me je razveselilo v tistem dnevu... 
...nekaj, kar mi je narisalo nasmeh na obraz...
...nekaj, kar je naredilo dan znosnejši...
...nekaj, s čimer sem drugemu polepšala dan...
...nekaj...

...vsak dan...
...prav vsak dan se je potrebno opomniti, da je svet pravzaprav lep.

Da pa imam kljub vsemu neko oporo, bom skušala slediti temu... se mi pridružiš? :)
Z veseljem si bom ogledala tvoje fotografije.
Več nas bo, bolj bo luštno. :)



2 komentarja:

  1. Čudovito, Sara. In zelo pogumno, da si se spet lotila izziva! :)
    Z veseljem bom spet zvesto spremljala tvoje utrinke. In se še raje ob večerih ustavila na tvojih straneh ter prebirala besede za vsak dan, razmislek ...
    Sem že včeraj opazila navihano broško lisičke. ;) Čudovita je. Ja, rada spremljam ustvarjalne duše in se ustavim kar tako, da preberem kaj lepega ali pa si ogledam kakšen lep utrinek.
    Sem se že lansko leto pridružila izzivu. A kaj kmalu čez leto obupala ... Tako sem se letos odločila za nekoliko lažjo varianto, ki pa bo zame še vedno predstavljala kar dober izziv. Pridružila se bom izzivu 52 Week Photography Challenge. Upam, da mi uspe izziv dokončat. :)
    Kar pogumno in veliko vztrajnosti tudi tebi!
    Srečno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina, super! :) Ti želim, da ti uspe pripeljati izziv do konca in da boš na koncu z veseljem pregledala vseh 52 fotografij. :)
      Srčno upam, da boš lahko res do konca leta spremljala moje utrinke. Želja je res velika, da še enkrat speljem zadevo, kaj bo pa volja rekla, bomo pa videli. ;)
      Vsekakor se ustavim tudi pri tebi. Z največjim veseljem. :)

      Izbriši