sreda, 19. februar 2014

50. dan: Petnajst

Danes so mi pa delali možgančki... z ene stvari na drugo... na videz preprost izziv, ampak si lahko hitro... no, nič ni bilo dovolj dobro. ;)

Sem na začetku razmišljala o času 15 let nazaj, ko sem bila stara ravno 15 let. Super, ideja je padla... slikala se bom s svojo fotografijo, ampak sem hitro opustila to zamisel... že včeraj je bil avtoportret, mogoče res ne bi bila kar dva dni zapored na fotografiji. Pa še... nisem ravno ponosna na fotografije izpred petnajstih let. ;)

Potem sem med izdelovanjem poročnih vabil dobila naslednjo idejo... uspelo mi jih je narediti ravno petnajst (ne zgolj slučajno ;)). Pa sem potem prišla do zaključka, da ne bi bilo prav, če jih dam že na ogled, glede na to, da jih moram še skoraj enkrat toliko narediti.

Kaj torej? Slikam hišno številko? Ampak ni nekega pomena, glede na to, da živim na 12ki (sedaj vem, kaj bom fotografirala, če bo nekega dne beseda "dvanajst" ;)).

Hmmmm...

15 najljubših stvari? Ampak kako jih izbrati?!

Pa sem šla malo na sprehod do naših in na poti se mi je posvetilo. V razredu imam 15 učencev! :)
Najbrž bi prišla prej do te ideje, če ne bi bile ravno počitnice. Pa tudi lažje bi posnela fotografijo... in s čim naj sedaj predstavim 15 učencev?
Sem si kar razbijala glavo... fižolčki, barvice, gumbki, svinčniki... ..."Ko pridem domov, si moram nujno privoščiti čokolado." Ooooooo... točno! Čokolada! :D

In sedaj ob vsakem koščku, ki ga dam v usta, za kratek hip pomislim na enega od učencev. Upam, da uživajo v počitnicah. :)


1 komentar: