nedelja, 11. maj 2014

131. dan: Pika

Danes smo nabirale pike na odbojkarskem turnirju, vendar verjeli ali ne, sem na koncu pozabila slikati semafor.
Pa sem si doma razbijala glavo s tem, kaj bi fotografirala in že skoraj posegla po pikčastem papirju, ki ga imam v svoji zbirki precej. Pa me v tistem kliče mami, da bi mi pripeljala moje rojstnodnevno darilo. To bi bila nekakšna pika na I mojega letošnjega rojstnega dne. Ampak mi je darilo prinesel tudi ati in potem ne bi bilo prav, da bi maminega izpostavila, ker... pa saj mogoče samo kompliciram. Danes je tak dan, pa še volje nisem najboljše.

In ko sem že hotela vse kar pustiti in oditi spat, sem se zazrla v posteljnino. Pika pri piki... težava rešena in trenutek slabosti premagan. Definitivno pa se bom prav po hitrem postopku zlila s temi pikami. Lahko noč!


Ni komentarjev:

Objavite komentar