torek, 20. maj 2014

140. dan: Izbran

Danes sem že od jutra vedela kaj bom slikala... je bil namreč dan D, ko naj bi izvedeli, kdo je izbran v ustvarjalni tim pri Mavelu.com. No, baje se nas je prijavilo več kot 50 ustvarjalk, tako da izbor še ni bil narejen in je moj motiv padel v vodo.

No in tako je današnja fotografija posneta zelo na hitro in s tem mislim ZELO na hitro. ;) Sem v prvem trenutku hotela kar eno staro uporabit, ampak vem, da bi bilo to zame kot poraz, zato sem raje posnela slabo fotografijo in nekaj na hitro. Saj res ne vem kaj je slabše. ;)

V življenju moramo stalno izbirati, vedno se odločamo... ne vedno med dobrim in slabim, velikokrat se je potrebno odločati med slabim in še slabšim, marsikdaj pa tudi med dobrim in še boljšim. Včasih odločitev za nekaj dobrega potegne za sabo tudi nekaj slabega... in seveda obratno. ;)

Danes sem izbrala oz je bil izbran zabaven večer v Špasteatru in posledično se bo moj "večer" potegnil pozno v noč, ker me čaka še manjši kupček starega dolga.


Ni komentarjev:

Objavite komentar