petek, 10. januar 2014

10. dan: Resnično

Današnji izziv je bil pa kar precejšen zalogaj... mogoče me je moja prva ideja resničnega, ki je sicer lepa, saj je res lepo videti, kako se starejši par sprehaja z roko v roki - to je zame vedno resničen dokaz ljubezni, sprejemanja, podpore... no, malo me je potrla in sem potem še kako čutila resničnost čustev.

O vseh naslednjih idejah resničnega raje ne bom razpredala, ker niso bile ravno spodbudne. No, potem pa...

...resno sem razmišljala, da bi ostala doma, ker je bila moje počutje resnično slabo - robčki so bili danes moji stalni spremljevalci...
... pa sem se spomnila, da bo nekdo zastonj hodil na plesne in bi bilo resnično grdo od mene, če bi v zadnjem hipu odpovedala...
...poleg tega so se v Bubi resnično potrudili, da so mi našli soplesalca...

...in...

...RESNIČNO sem uživala v plesu, saj... moj današnji soplesalec se resnično zna zavrteti... in zna zavrteti soplesalko. :)



(...in na trenutke sem se resnično počutila kot hlod. ;) )

Ni komentarjev:

Objavite komentar