sreda, 15. januar 2014

15. dan: Me nasmeji

Današnja beseda mi danes zveni precej daleč... glede na razpoloženje mi je kar nepredstavljiva, zato sem imela nemalo težav z izbiro motiva.

Nasmeh na obraz mi sicer privabi več stvari in se mi zdi, da dokaj hitro, ampak da bi se pa glasno smejala... seveda, najprej sem pomislila na vse prijatelje, ki me spravljajo v smeh, pa različne situacije, ko sem celo jokala od smeha ...

Ampak kako to ujeti v fotografijo? Seveda, Activity... vsa vesela, da sem našla motiv, potem pa... v šoli ga imam. Ok, brskajmo dalje ... Ob kateri igri smo se še nasmejali? Spomnim se na družinski večer ob igri Boggle in atijevih skovank. Spomini privrejo na dan... nasmehnem se. :) Ampak ti šment, tudi to igro sem prejšnji teden odnesla v šolo.

Že kar malo obupano se ustavim in začnem pogledovati okoli sebe... pa se mi pogled ustavi na knjižni polici. Tako je... knjige... tudi te me nasmejijo. Res ne vem, zakaj nisem večkrat v tej dobri družbi.


3 komentarji:

  1. ja samo to je pa res, dobra knjiga te res lahko zelo dobro nasmeje, krasna idej. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa še Ligretto in Pictionary :)))))
    Saj res, lahko bi z razširjeno "upokojensko" druščino kdaj odigrali partijo Ligretta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mici, karte Ligretto sem imela že razstavljene, tudi fotografirala sem jih, samo se je videlo, da je postavljeno, tako da...
      Sem pa takoj za "upokojenski" Ligretto. To bo spet enega smeha...

      Izbriši