petek, 3. januar 2014

3. dan: Prehod

Projekt me je že posrkal vase. :) Všeč mi je, ker me je prebudil, mi odprl oči, postala sem bolj pozorna na stvari okoli sebe in v sebi.
No, mogoče je res le začetno navdušenje, ampak raje verjamem, da je povzročil pozitivno spremembo... pa da ne bom prehitro zaključevala, bom raje počakala še naslednjih nekaj tednov, mesecev. ;)

Na današnjo temo sem imela kar nekaj asociacij, pa sem kljub temu še kar brskala, vendar na koncu vedno pristala na prvotni zamisli, prehod s starih na nove kavbojke. Ampak za kaj takega bi se morala danes dejansko odpraviti po trgovinah, kar mi pa na koncu seveda ni uspelo. Res nisem tipična ženska (Sploh obstaja?) in se za enkrat res uspešno ogibam odhodu v trgovine. No, in tako ni bilo nič z novimi kavbojkami, prav tako pa tudi ni bilo nič s fotografijo starih in novih skupaj. ;)

In zakaj nisem uspela iti po trgovinah? Ker sem se zataknila pri ustvarjanju voščilnic. Seveda je bila zraven obvezna glasba, ki me je na koncu privedla do ideje za današnjo fotografijo...



Ni komentarjev:

Objavite komentar