četrtek, 9. januar 2014

9. dan: Tu stojim

Če so mi včeraj misli švigale sto na uro, je danes popolno mrtvilo... vse na kar sem lahko pomislila, je bilo slikanje stopal na kakšni zanimivi podlagi. Ampak danes mi glava preprosto ne dovoljuje, da bi kaj veliko hodila naokoli (razen kar je seveda nujno potrebno), tako da iskanje zanimivega kotička... je odpadlo. Po drugi strani pa iskanje nekega globjega pomena, kje trenutno stojim v življenju (dejstvo je, da stojim, nekih premikov ravno ni)... tudi ni taprav dan...

Pa sem stala na postaji, čakala na avtobus in razmišljala o današnjem izzivu... ne, ni mi ravno najhitreje padlo na pamet... ene deset minut sem sigurno čakala, stala... toliko o mojih današnjih povezavah. ;)

No, danes (in večino dni vsaj dvakrat na dan) sem stala na postaji in čakala...


Ni komentarjev:

Objavite komentar