sobota, 11. januar 2014

11. dan: Rdeča

Rdeča... naj bo danes samo to... nič globjega... samo fotografija mojih rdečih pripomočkov za ustvarjanje Sarinih drobtinic, katerim se posvečam že cel dan.



6 komentarjev:

  1. Uaaaaau tole je pa za nas ustvarjalne sladokusce, kajne :)))) lepa zbirka. lp
    p.s. sem si tudi jaz nardila poseben blog za tele slikce in te lepo vabim, da si ga ogledša: http://soulsanctuaryphotography.blogspot.com/ LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem vem, Mojca, sem si ga dala takoj med bloge, ki si jih rada ogledam. In sem vsakodnevno pri tebi na obisku. Super fotografije imaš. :)

      Izbriši
  2. ooo tole je pa zelooo rdeče! Krasna fotka!
    Luštna je tale naša igrica, kajne :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če je rdeče, naj bo ZELO rdeče. ;)
      Meni je res super in neskončno uživam. :)

      Izbriši
  3. tudi teh odtenkov se zelo veselim gledati na voščilnicah... ali tudi na kozarcih oz šalčkah? =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flomaster imam... a ti naredim eno tako s srčki. ;)

      Izbriši