sobota, 4. januar 2014

4. dan: Tihožitje

Seveda sem ob besedi tihožitje najprej pomislila na risanje v osnovni šoli. :) Takoj v naslednjem trenutku pa so mi misli skočile nekaj let nazaj, ko sem se odločila, da moram narediti nekaj zase, da moram razvijati svoje talente oziroma jih poiskati. Pa sem eno leto hodila na likovno delavnico, kjer smo seveda risali tudi tihožitje. In sem se podala v iskanje risb... sem jih našla in tudi ploslikala. Za današnji izziv...

...ampak ne, danes bo moje tihožitje kljub vsemu malo bolj športno. Zakaj menjava motiva? Ker sem po več kot desetih letih in celodnevnem "boljedanegremkersibomsamokajnaredila" ponovno stala na drsalkah. Misli, ki so se mi podile po glavi, ko smo se zbirali pred Tivolijem in po končanem drsanju... popolno nasprotje... najprej sem hotela kar pobegniti, na koncu sem bila pa kot otrok... popolnoma navdušena, kar smejalo se mi je... in še vedno se mi. :)

Je pa fotografija opomin, da moram večkrat iz svojega območja ugodja, premagat strah, se prepustiti, ne toliko razmišljati, ampak storiti.

Uživala sem sto na uro! GiBit, HVALA. :)




6 komentarjev:

  1. Pregledala sem tvoje fotografije minulih dni
    in to današnjo
    krasen izziv
    in hvala ker dovoljuješ, da te spoznam/spoznamo še drugače,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, res je krasen izziv. Te predrami... vsaj mene je. Se mi zdi, da imam oči veliko bolj odprte kot prej. :)

      Izbriši
  2. Blog je že med zaznamki ;) In hvala, ker deliš ustvarjalnost z nami!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hja... upam, da bom res zelo ustvarjalna... da ne bo samo že videno in slišano. ;)
      Kmalu bo petek... :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Če si Pero, za katerega mislim, da si, potem so prav tvoje. :D
      In prav ti si "kriv" za sobotno navdušenje. Hvala. :)

      Izbriši