nedelja, 12. januar 2014

12. dan: Šibek

Vsak je kdaj šibek... vsak je najbrž že kdaj delal s kom, ki je bil šibkejši, morda smo bili tudi sami kdaj najšibkejši člen v neki navezi/skupini/odnosu...

Kaj narediš, ko se počutiš šibkega? Obupaš? Vztrajaš? Si prizadevaš, da bi napredoval, se izpopolnil, premagal strah?

Kako ravnaš s šibkejšimi? Jim pomagaš? Spodbujaš? Jih ignoriraš? Jim otežuješ življenje? Bi jih najraje izločil, zamenjal?

Ujela sem se v vprašanja...

Vsak člen je pomemben... baje je veriga tako močna kot njen najšibkejši člen... če člen poči, omaga... celota ni več celota...

1 komentar:

  1. Hmmm si mi dala z mislit, sploh ker sem največkrat jaz tista, ki je najšibkejši člen v verigi (sploh pri skavtih, v svojem vodu), pa sem se odločila, da enostavno ne bom več hodila na srečanja, čeprav so mi bila zelo pomembna... That's life...

    OdgovoriIzbriši