sreda, 8. januar 2014

8. dan: V zraku

Danes sem premišljevala o besedah, ki obvisijo v zraku... ponavadi so to vprašanja, na katera ne dobimo odgovora, prazne obljube, ki se zataknejo nekje med mano in tabo, med bom in sem...

Kaj pa če v zraku obstanejo besede ljubezni? To pomeni, da jih ne slišim, da ne pridejo do mene ali to pomeni, da so stalno prisotne, odzvanjajo in se vedno znova "sprehajajo" med mano in tabo?

Verjamem v to drugo...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dopolnjujem objavo...

Si ne morem kaj, da ne bi objavila še druge fotografije... dvignjena roka... roka v zraku... se mi zdi, da kar kriči, da bi bila rada ona na vrsti... težko jo spregledam... :)



5 komentarjev:

  1. tudi mene je danes prebudila zgodaj zjutraj ljubezen :) luštna fotka. lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem videla... čudovita fotografija. In verjamem, da ti je pogled na srce polepšal dan. :)

      Izbriši
  2. Da ne bo moje mnenje obviselo v zraku, LAJKAM!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivi fotografiji :) Z veseljem bom pokukala k tebi.Vabim te,da me obiščeš na mojem blogu.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Polona in Urška, hvala. Sigurno vaju obiščem tudi na vajinih blogih. :)

    OdgovoriIzbriši