ponedeljek, 20. januar 2014

20. dan: Pristno

Pristen nasmeh... tak, ki se zatakne v oči in ne obstane samo na ustnicah ... to sem želela, da bi bil danes moj motiv ... ampak želje se vedno ne uresničijo... danes je počutje pač drugačno... nasmeh ne bi bil pristen, pristno je nekaj drugega... rahla zamišljenost, s kančkom utrujenosti.

4 komentarji:

  1. Slikca ti manjka :) oz mogoče je jaz ne vidim ... sem jo pa videla na Pinterestu in je zelo zanimiva in zamišljena. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, res sem jo odstranila, ker so bile barve popolnoma zgrešene... No, sedaj sem jo dodala in... res mi ni jasno zakaj se je to zgodilo. Imaš kakšno idejo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa si.. Pa čeprav utrujena in zamišljena. *

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, hvala. :)
      Ob takih dnevih so komplimenti zelo dobrodošli. ;)

      Izbriši