četrtek, 2. januar 2014

2. dan: Jaz danes

Prvi dan se mi naloga sploh ni zdela težka, takoj sem vedela kakšen bo motiv na fotografiji. No, danes pa je bilo malo drugače. Današnja ključna beseda je kar kričala naj slikam samo sebe, pa mi ta ideja ni bila tako zelo všeč, tako da sem pustila, da se možgančki še naprej trudijo in iščejo druge možnosti. :)

Seveda, tako kot ponavadi, se je zgodilo, da je ideja prišla popolnoma nepričakovano, ko sem bila zaposlena z drugimi stvarmi... kot da ne bi vedela, da je ponavadi tako. :)

Torej takoj po službi sem se lotila popravljanja spisov (no, še prej sem si skuhala kosilo, ga pojedla, prebrala nekaj strani knjige, pregedala sporočila na FBju ...) in... seveda, to je to... ravno to bo najbolje predstavljalo kaj sem jaz danes.

Učiteljica z rdečim pisalom in kupom zvezkov, ki jih je potrebno pregledati.



Ni komentarjev:

Objavite komentar